Kapusegéd story
“Őszintén: én először nem is hittem ebben az egész marketing automatizációban. Tudtam, hogy valami kell az előrelépéshez, de meg voltam róla győződve, hogy az egy másik marketing eszköz lesz. Viszont mivel Ádámmal több más projekten is dolgoztunk együtt, így úgy voltam vele, hogy tegyünk egy próbát. Aztán ez olyan jól sikerült, hogy Ádám és a marketing automatizáció hozta el az átütő fejlődést. Kevesebb, mint 1 év alatt elértük azt, hogy az új regisztrálók több mint 40%-a fizetős csomagra vált 14 napon belül.”
Így vélekedik Patrik, a Kapusegéd könyvelés támogató szoftver egyik tulajdonosa, a közös munkáról. Ők is a bevételükön érezték meg, hogy mennyire átütő ereje van egy megfelelő szakértelemmel összerakott, automatizált email marketing rendszernek. Azóta több másik projektjüknél is bevezettük, és szintén hasonló eredményeket értünk el.
Carcarpit story
“A TEMU-hoz hasonló óriásvállalatok alapjában rengették meg az autószőnyeg és csomagtértálca piacot az olcsó termékeikkel. Egyszer csak azt vettük észre, hogy emelkednek a fizetett hirdetések költségei, de nem érkezik több rendelés, mint előtte. Ekkor kötöttek minket össze Ádámmal, akivel azóta is hónapról hónapra együttdolgozunk.”
Ildikó és a Carcarpit csapata egy kitűnő vállalkozást és webshopot épített fel az elmúlt 25 év alatt. A marketing automatizáció pedig abban segített nekik, hogy minden ponton ráerősítsenek a vásárlóknál arra, hogy a Carcarpit minőség igenis megkerülhetetlen a magyar piacon.